lifeofnennie

FOREVER YOUNG

svar på kommentar

Kategori: allt&inget

fick en anonym kommentar av någon jag antar är en kille, som kommenterar min blogg ofta.
detta va kommentaren:
55? :o skulle gissat på 45 men det skulle va nice om du gick ner ja men du ser bra ut helt klart

och mitt svar till den är:
Du får det att låta som att det är fel att väga 55? haha, allvarligt?
varit nice om jag gick ner? LOL. Jag vill gå ner i vikt för att jag inte trivs med siffran 55, men i övrigt så är det inte fel att väga det. Jag är normalviktig, är 167 lång så ja.
Och 45.. no way in hell att jag ska väga det, hade ju varit underviktig som fan då.
_____________________________________________________________________________
 
Förlåt för dålig uppdatering, men min app är cp, den laddar inte upp mina inlägg..
Kände för att börja detta inlägget med ett svar på tal med tanke på att vikt är så jävla viktigt för tjejer nu för tiden vilket jag personligen tycker är jätte löjligt.. ÄVEN om jag själv vill gå ner några kilo.. haha.

Jag har legat och kollat gossip girl i ca 4 timmar nu. Nörd? Ja. Haha!! Men man blir fast i det.. 
Har också träffat effie idag, försökt få tag i lokal osv, men typ ingen svarar.. Känns som att de är menat att jag inte ska ha 18års partaj.. Men vi får se! :)
Ska fortsätta kolla GG nu, så ah. Pussar

Kommentarer

  • Linda Suljevic säger:

    Du är inte överviktig, du är perfekt & behöver absolut inte gå ner i vikt! <3

    2013-01-03 | 22:36:59
  • Anonym säger:

    woow vad lack du blev. 55 är en del för en tjej i min åsikt, du behöver inte gråta för att jag har en åsikt. "kommenterar ofta" hade kommenterat 1 gång?

    2013-01-05 | 21:51:55

Kommentera inlägget här: