lifeofnennie

FOREVER YOUNG

MINI BLOPPIS

Kategori: allt&inget

Jag är för lat för att ta egna bilder, så tog från google. Men om någon tvivlar och tror att jag  ''ljuger'' så kan jag skicka bilder privat istället. Eller lägga ut egna bilder imorgon/senare, haha.. allt finns i helsingborg.
Intresserade av något? Maila mig på [email protected], kommentera detta inlägg, eller skriv på facebook, Jennie Jönsson. 
Kan skicka sakerna också. Köparen står för frakten.

Säljer mitt löshår, ungefär samma färg som bilden, fast ah, typ mörk/mellan chokladbrun är det!
Köpt på GO WITH THE FLOW i Helsingborg för 1000:- Säljes för 350:- eller bud.
Använt 4 gånger max. Så de är i bra skick. Äkta hår, går att styla, färga, tvätta osv.
Löshåret är mellan 50-55cm. Och det är 8 delar. Clips då såklart.
 
Har 2 oöppnade paket med Proactiv. Eftersom jag inte använder det så är det lika bra och sälja haha.
Tror mamma köpte de för 600kr/st, eller 500kr/st. Och jag säljer det för 300kr/st :)
De som ingår i ett paket är då:

Renewing Cleanser (rengöringskräm)
Revitalising Toner (ansiktsvatten)
Reparing Treatment (dag&natt kräm)
Proactiv Refining Mask (djuprengörande mask)
Face the Facts (bok)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: