lifeofnennie

FOREVER YOUNG

årsresume 2012.

Kategori: allt&inget

Januari:
Gick för det mesta runder och var väldigt, väldigt nervös inför rättegången jag skulle på. Grät ofta pga det. Var verkligen sjukt nervös. 


Festade även mycket med min underbaring Ellen.


Vaknade en morgon och bokstavligen SPRANG in på toa och spydde. Mamma och pappa hade varit kräksjuka och jag trodde dem smittat mig. Nej så var det inte! Jag spydde av nervositet. Och mådde skit dåligt, var rädd och jävulskt nervös. Jag väntade ett samtal från tingsrätten. Kunde inte göra speciellt mycket än och bara vänta. Och det var hemskt. Ännu hemskare var att jag va sjukt ledsen för jag inte kunde vara och stötta min fina vän Effie den dagen, hon fick gå igenom rättegången själv. Jag var bara med på högtalare. Men efter samtalet var jag sjukt lättad och kunde äntligen andas igen..

Annars hände inget speciellt i Januari förutom att min praktik på B.Young började!
 
Februari:
Fortsatte min praktik (ända fram till juni)
Det som hände under denna månaden var väl att jag bråkade väldigt mycket med min dåvarande bästavän, Amnah. Och jag mådde piss över det. Men vi löste det och blev vänner igen.
Kärade ner mig i butikens kläder (B.Young). Annars hände det inget speciellt alls faktiskt. Ganska tråkig månad!
 
Mars:
Fina Julia fyllde 14 och henne firade vi!

Dagen därpå träffade jag Anton för första gången. Eller ja, umgicks med han för första gången. Hade as kul den kvällen! Jag och Eleni, och Anton, sov hos max då.

Denna månad var också rätt tråkig för övrigt haha.

April: 
Tråkig månad. Färgade håret lila och umgicks mycket med Anton.

Valborg var sjukt underbart. Jag hade extreeemt kul!

Maj:
Blev tillsammans med Anton och hade det sjukt bra. Jag var lycklig.
 
Spenderade nästan varje dag med honom så de hände inte speciellt mycket annat i maj :)

Juni: 
Var på Effies kusins student.
 
Var även med Anton väldigt mycket denna månad också och var fortfarande sjukt glad och lycklig. 

Juli: 
Denna månad började bra fram till den 5 juli. Jag gjorde ett misstag och blev därefter sårad. Aldrig någonsin har jag mått så dåligt över en kille och aldrig någonsin har jag hatat mig själv så mycket som jag gjorde då. Fick sen höra saker från folk som gjorde mig ledsen. Men även arg.. Väldigt arg. Tog tid att smälta att jag var singel.. och inte längre hade någon att vara trygg med. Men jag hade mina vänner som ställde upp för mig!

Sen var det helsingborgsfestivalen och den va B Ä S T! Herregud vad jag hade kul de tre dagarna!
 
Augusti:
Började 1an. Tråkig månad. Haha
 
September:
Tråkig månad, bara skola. Förutom Ellens 18 års fest! De va gryyyymt. Minnesvärd kväll helt klart!
 
Oktober:
Vet inte vad som hände i oktober mer än att vi lärde oss sminka halloweensminkningar i skolan!
 
November: 
Höjdpunkten här var helt klart DREAMHACK WINTER 2012. Fyfan vad jag och Pauline hade kul dessa 4 dagar. Och att få se Headhunterz live, de va som en dröm.. Han är så jäkla grym!
 
Var även och såg Swedish house mafia i danmark, så - jävla - grymt!!! 
 
Piercade även min första Dermal Anchor. Ovanför naveln! Helnöjd med den! Ska definitivt ha fler!
 
December:
Hände inte speciellt mycket i dec heller. Inte vad jag minns haha. Och har inte speciellt många bilder från december heller. Förutom nyår. Då jag och Elin hade fest hemma hos henne! 
Bra slut på året även om vissa saker kaosade lite!
pussar

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bilden från maj, fyfan vad sexig du är alltså! skulle ge mina armar för en natt med dig!

    Svar: hahah jaså där ser man
    lifeofnennie.blogg.se

    2013-01-02 | 19:11:18
  • Linda säger:

    Förlåt, du kanske inte vill ta upp det, men i fall det är okej, orkar du skriva ett inlägg om vad som hände då ni skulle till rättegången osv? Men annars så är din blogg världsbäst och du är sjukt vacker & snygg. Du ska vara nöjd med hela dig <3

    Svar: Svarar här istället!För det första, tack så mycket!!!
    Och rättegången var inte om mig, eller min vän effie. Det handlade om att min föredetta bästavän (en kille) och hans vän misshandlade en annan och jag va vittne bara. Skriver inga namn eller så! Men hoppas du förstår :) Kram
    lifeofnennie.blogg.se

    2013-01-02 | 19:39:43
  • Jonte säger:

    Okej, ska bara se om jag fått detta rätt.

    Du gamear?
    Du lyssnar på Headhunterz
    Du bor i stan
    Du är obeskrivligt vacker.


    Varför måste du vara 18? :(

    Svar: haha jag gamear inte! men älskar headhunterz. bor inte i stan..o tack! haha.. jadu, varför? :(
    lifeofnennie.blogg.se

    2013-01-02 | 22:19:28

Kommentera inlägget här: