lifeofnennie

FOREVER YOUNG

a moment like this

Kategori: allt&inget

Min skoldator är verkligen sämst! Den är AS seg, hatar det! 
Men, inte det jag skulle skriva! Tänkte skriva mina mål för 2013 och lite vad som händer under året!


Min mål är att:
* Gå ner i vikt. Iallafall 3kg. Väger just nu 55 för er som undrar :)
* Börja träna, får mitt gymkort nästa vecka!

Och detta är lite vad som händer under året! :D
* Först och främst, min och paulines 18 års fest!
* Justin Bieber BelieveTour @ Parken med Ellen. 200413 <3 (ÅRETS HÖJDPUNKT)
* Valborg i lund med fina vänner.
* Dreamhack summer.
* Kanske summerburst :D
* Helsingborgsfestivalen och alla andra festivaler
* Kanske Tomorrowland, HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!
* Och kanske Ayia Napa. Får se vad det blir!

Ser fram emot detta året. Speciellt nu när jag är 18. Kommer bli en massa utgångar! Inte bara i hbg, jag och Ellen ska till gbg också! Även sthlm :D åh. Snälla, låt 2013 bli mitt år!
PUSS
love you tjejer

Kommentarer

  • Anonym säger:

    55? :o skulle gissat på 45 men det skulle va nice om du gick ner ja men du ser bra ut helt klart

    2013-01-03 | 19:34:02

Kommentera inlägget här: